Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jafava

14. 10. 2010 7:22
Bývalo v obchodech i za bolševika, tenkrát velmi levné,

protože to lidi moc nekupovali. Já jsem si to kdysi koupila náhodou a zjistila jsem, že je to velice chutné. Pokud to není trošku přezrálé, má trpkou chuť, ale když člověk vydrží a nechá to dozrát, to se pozná podle změknutí, není chutnějšího ovoce. Slupka, která je poměrně silná, pak jde pohodlně po naříznutí sloupnout a výsledekem je sladké o velmi šťavnatá ovoce. Doporučuji každému mlsounovi.:-)

0 0
možnosti

ančovička

14. 10. 2010 12:45
Re: Bývalo v obchodech i za bolševika, tenkrát velmi levné,

souhlasím- dobrůtkaR^

0 0
možnosti

Pronovais

13. 10. 2010 14:59
.

A loupe se? Nebo se dlabe i se šlupkou?

0 0
možnosti

ančovička

13. 10. 2010 19:53
Re: .

Na všech odborných webech tvrdí oloupat, ale do doby, než jsem se tuhle informaci dozvěděla, tak jsem to jedla i se slupkou a nikdy se mi nic nestalo. Takže jak je libo. Mě osobně ta slupka vážně nevadí

0 0
možnosti

bembel.bembel

13. 10. 2010 13:48
fajn

nápad

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3356x
grosmanova.blog.idnes.cz


Anna Grosmanová? Cože, kdo? Studovala kvalitu produkce, před dlouhými lety psala foodblog, začala podnikat s vývary, provázet turisty po Praze a momentálně je na mateřské. Jinak řečeno, miluje vaření a nové výzvy. Hurá do toho!

___________ FACEBOOK: grosmanova.blog.idnes.cz

Instagram: @foodpioneer

WEB: www.foodpioneer.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky