Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

horak29

21. 12. 2011 20:53
tak

jsem právě uklohnila dle Vás "bombičky". Vypadají poněkud jinak - nejspíš proto, že jsem mandle omylem namlela, místo nastrouhala (ať žijí kuchyňští roboti), ale výsledek je fakt skvělý... A to sladký nemám ráda a pečení vánočního cukroví mě děsí každoročně již od září..nebaví mě to a podle toho to i vypadá...:-). Ale maso jo, to můžu... budu dělat bažanty.. nemáte nějakej prima recept?? Přeju krásný svátky a těším se na další blogy..:-)

0 0
možnosti

ančovička

21. 12. 2011 23:00
Re: tak

No tak to mám vyloženě radost! Vyfoťte to a dejte na facebook (grosmanova.blog.idnes.cz) alespon se tam pokocháme! Bažant?

http://grosmanova.blog.idnes.cz/c/161738/Sandtnerova-Peceny-bazant-a-Dlaskuv-statek-113.html

mrkněte tady..nic jiného jsem nikdy nezkoušela...

Jinak určitě krásně svátky i Vám! AG :)

0 0
možnosti

Pronovais

20. 12. 2011 13:53
Krása

sice na vánoce nepeču, neb sladké neradi, ale tohle se mi celkem líbí:-) Každopádně, já pořád čekám na doplnění receptu k tém perličkám;-) Jsem holt masová:-) U nás se říká "Maso jako dort"

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS