Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

slida1

27. 2. 2012 21:24
svarovani cukru

misto paleni si prstu doporucuju udelat si z dratu male ocko a svareny cukr foukat pres nej jako bublifuk. Pri profouknuti se udela retizek a cim je delsi tim je vyssi teplota. Tak nas to aspon ucili ve skole. Snad jsem to dobre vysvetlila :-)

0 0
možnosti

ančovička

2. 3. 2012 17:34
Re: svarovani cukru

wow. to zní cool. zkusím

0 0
možnosti

vilemina

25. 2. 2012 0:01
svařování cukru

Jsem starší generace, tak jsem se svařovat cukr naučila ještě od babičky - nedávno jsem o tom psala sem:

http://vilemina.blog.cz/1202/polevy-a-vareni-cukru

A nezapomeňte, před namáčením do cukru se prsty musí olíznout, aby nepálily....

0 0
možnosti

jupp

20. 2. 2012 14:26
Ty rohlicky na fotkach vypadaji jako

na loupacku, nebo se mylim ? (Podle mne na loupacku je spravne, ty mlecne bilkoviny k tomu delam jako 'liptauer')

Hoblinkova metoda jde docela snadno. Pokud pouzijete hoblik na parmezan, bytelnejsi model, ne jenom v lisu zmuchlany konzervovy plech. Ve Francii se take prodavaji ruzne rucni strojky na brunoise a julienne, ktere se daji pouzit na hoblovani (pouzitelne obvykle udelaji docela pruvan v kapse). Uplne nejlepsi je hoblik na lanyze, ale stydim se to zminovat, protoze pouzitelne modely jsou drahe.

1 0
možnosti

ančovička

20. 2. 2012 14:37
Re: Ty rohlicky na fotkach vypadaji jako

wow, no vida! Tož to jsem se měla poptat dříve na techniky hoblinkování. Ale o tom to je, příště budu chytřejší! Děkuji za tipy!:-)R^

0 0
možnosti

facebook

20. 2. 2012 13:25
...

pěkné fotky, moc se vám povedly !! nové brambory v zimě ?

0 0
možnosti

ančovička

20. 2. 2012 13:53
Re: ...

:D nadpis mluví za vše ne? Resty z mojí vesty. Víte jak dlouho mi tenhle recept straší? Od podzima... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS