Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

14. 3. 2012 18:50
Nějak jsem tenhle blog míjel

...občas se sem přijdu...namlsat :-PR^

Jack Pote...dík ;-D

0 0
možnosti
JK

vilemina

9. 3. 2012 22:31
Nákypy zní lákavě,

ale moje zkušenost s nimi je též nedobrá - recept se mi vždy celkem líbil, zkoušely jsme kdysi na chalupě i staré hezké formy, ale vždy to byla "suchota" - což je tak nějak podstata nákypu, mám dojem. Připomnělo mi to jeden strouhankový - byl jak písek:) Kupdivu si to pamatuju asi 30 let...

0 0
možnosti
K

Kristeen

6. 3. 2012 8:22
Ledvinka

Promiňte, asi jsem natvrdlá, ale nějak jsem nepochopila tu historku ze řeznictví. Ne, že by na tom tak záleželo, ale pro případ, že bych se rozhodla vařit pečeni s ledvinkou, bych byla radši připravená...:) Děkuji a přeji hodně energie do dalších receptů, Kristeen

0 0
možnosti
M

Meiju02

18. 4. 2012 18:34
Re: Ledvinka

Podle vseho to vypada, ze drive se pecene (kotleta v celku, s kosti nebo bez) prodavala s kosti a z druhe strany byla prichycena ta ledvinka. Jak, to by vedel nekdo, kdo vi, jak vypada zvire zevnitr. Dneska se to vsechno prodava zvlast.

Kazdopadne Sandtnerova ma jeste recept na teleci peceni s ledvinkou a tam se ledvinkou nadiva maso. Taky prijemne jidlo.

0 0
možnosti

čistotné čuně

5. 3. 2012 13:39
Podle mě by stačil ten mrkvovej nákyp samotnej.

0 0
možnosti
AG

ančovička

5. 3. 2012 14:11
Re: Podle mě by stačil ten mrkvovej nákyp samotnej.

jó, taky jsem si myslela. Je to kruťácky strouhankové.

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3356x
grosmanova.blog.idnes.cz


Anna Grosmanová? Cože, kdo? Studovala kvalitu produkce, před dlouhými lety psala foodblog, začala podnikat s vývary, provázet turisty po Praze a momentálně je na mateřské. Jinak řečeno, miluje vaření a nové výzvy. Hurá do toho!

___________ FACEBOOK: grosmanova.blog.idnes.cz

Instagram: @foodpioneer

WEB: www.foodpioneer.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky