Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pratchett

5. 10. 2012 8:06
Sachrův dort - zkoušel jsem

Milá Anno,

můžu říct, že jsem tento dort zkoušel. Ne teda z kuchařky podle Sandtnerové, ale z Pečeme podle vyzkoušených receptů. Cukr jsem nesvařoval s vodou na husto, jen jsem ho svařil a přidal do něj tu kávu. Kupodivu se mi to množství vody do másla vmíchalo naprosto bez problémů, ale protože už jsme měli jedny řezy s podobným krémem, nakonec jsem do dortu použil kakaový.

Je trošku náročnější (i finančně), ale s korpusem si báječně rozumí.

V případě zájmu mohu poskytnout recept - jinak moc děkuji za Tvůj blog - často se připojuju a kontroluju, v jakém stádiu Tvůj pokus je.

S pozdravem Vladan

0 0
možnosti

Vystrcil Brno

28. 9. 2012 14:16
Co mé oko vidí!

mrtvola.Ale utěšuji se že jste si ji nespletli s pašíkem. dobrou.

0 0
možnosti

Vystrcil Brno

28. 9. 2012 17:23
Re: Co mé oko vidí!

Necpi te se tolik uzeným,prý to není zdravé.Děláte mě jenom chutě.Dobrou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3356x
grosmanova.blog.idnes.cz


Anna Grosmanová? Cože, kdo? Studovala kvalitu produkce, před dlouhými lety psala foodblog, začala podnikat s vývary, provázet turisty po Praze a momentálně je na mateřské. Jinak řečeno, miluje vaření a nové výzvy. Hurá do toho!

___________ FACEBOOK: grosmanova.blog.idnes.cz

Instagram: @foodpioneer

WEB: www.foodpioneer.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky