Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jéj, aj u nás bol cez víkend pan segedín ;o), ale vo vegetariánskej verzii s karfiolom a hlivou. Knedla bola tiež domáca parená. Dnes som ešte v práci dojedla poslednú porciu ;-D

Určite vyskúšam aj tento originál :-)

Pekný deň

0 1
možnosti

ja bych  mela otazku. Opravdu musim maso pred opecenim na (sadle, oleji..) osolit? Ja ho nesolim nikdy. Je to spatne? 

Kdyz primicham ve finale smetanu (i do jinych receptu) musim jeste povarit, ja mam pocit, ze se prave varit nesmi, jen ohrat. Dekuji.

0 0
možnosti

Já myslím, že to nevadí. Ale slyšela jsem i opačný nápad, že tu sůl už pak DO masa tak dobře nedostanete, jako když ho osolíte předem. Někdo pak zase tvrdí, že se maso odvodní a je suché. Babo raď. Já ho solím před tím a většinou omáčku pak ještě dosoluji během vaření. Asi tak, co se týče masa. Co se týče smetany, tak jsem slyšela také oba scénáře. Já osobně vařím. :-)

0 0
možnosti

Já mám ráda klasický, totiž bez slaniny. Dochucuji vodou, kterou sliju ze zelí, každé zelí chutná trošku jinak, tož si ji uchovám a na konec podle chuti doleju. Též podle kyselosti volím kysanou či obyčejnou smetanu, nikdy necukruju, hrozně to změní chuť. Ale segedin, toť jedno z nejoblíbenějších jídel naší rodiny (jen se musím přiznat, že kvůli dětem dělám z plecka, protože znáte to: "Jé, tlustý, fůůůůůůj!)"

1 0
možnosti

Jojó, s dětma je to těžký. Moc těžký. :-)

Cukr taky nedávám - netykáme si spolu při dochucování omáček atp.

Segedín sice není můj nejoblíbenější, ale když to do mně vjede, tak snim tu pixlu se zelím dřív, než tam to zelí přidám. :) Znojemské obzvlášť R^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Nejlepší segedin je z vepřového kolena. Když se uvaří,tak se rozmixuje vše klepavé včetně kůže a masíčko se zpracuje a ochutí klasicky. Jen to potom zalijeme a naředíme vývarem z kolena a zahustíme tím rozmixovaným masíčkem. Vyzkoušejte - super.

0 0
možnosti
Foto

no, jo. Poslední foto. Pívečko, vínečko, klíčky od auta, jo jo:-)

1 0
možnosti

Přiznávám, auto sem tam musela nechat. Jela jsem ho vyzvednout dneska :-)

0 0
možnosti

Nejedná se o nic jiného, než o segedínský guláš speciál. V originále se dělá zásadně z vepřového bůčku, rozsekaného i s kostmi na kousky asi 3,5 x 4 cm. Za pár korun býval v každé restauraci, hospodě, bufetu i jídelně. Já ho tedy dělám na sádle, z plecka a doma vykostěného bůčku 1:1, kosti dusím spolu s masem, chuť dolaďuji solí, kmínem, octem a cukrem. A aby měl říz, pepřem nebo pálivou paprikou. Speciál proto, že je se smetanou. Nic proti gustu, ale já bych ho s bramborou nepozřel. Není nad kynutý houskový knedlík.

Drobná poznámka: kuchař, který si nechá maso na guláš nakrájet od řezníka, je buď líný nebo levý jak šavle ;-) Ale udělala jste mi radost tím, že jste segedín připomenula R^

5 0
možnosti

Každý ten segedín dělá jinak. Někde tam cpou ještě bobkový list, onde používají sladkou smetanu.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS