Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

shira313

11. 7. 2011 11:30
Blahoželám k odmaturovaniu ;o)

Mali by ste si viac veriť, ste originálna a nenecháte sa len tak ľahko odradiť. Ani žabkami ani brzlíkom (práve som zistila, že brzlík aj aj v slovenčine brzlík, ale o jeho existencii som doteraz mala veľmi hmlistú a chybnú predstavu 8-o

0 0
možnosti

Kristeen

17. 5. 2011 18:30
K věci...

Zaprvé - když jsem onehdá maturovala, v naší třídě neuměl vařit nikdo. Minimálně ve srovnání s tím jste originální. Za druhé - Vaše snímky se mi naopak líbí, protože jsou  takové, jako celý Váš blog - tj. přirozené a milé (a nikoli jako ty hyperstylizované fotky, které máte v odkazu). Za třetí - jestli Vás to uklidní, můj první houskový knedlík byl takový gigant (nenapadlo mě rozdělit těsto na půl...), že jsem ho musela vypreparovat z hrnce. No a aby to nebylo tak dokonalé - tak dočtvrtice:) - rovněž gratuluji k maturitě a jsem ráda, že se snad odteď na Vaše články budem moct těšit častěji.

0 0
možnosti

ančovička

20. 5. 2011 18:56
Re: K věci...

Tak to Vám děkuji za útěchu :):-)

0 0
možnosti

D66

14. 5. 2011 10:42
Gratulace!

k maturitě!.....žábu  si fakt nedám.....;-D

0 0
možnosti

Lobo - krotitel nanotermitů

14. 5. 2011 9:14
K maturitě

gratulujuR^

Budou i šneci? Jako děcka jsme je zkoušeli vařit u babičky, ale byl to hroznej debakl, nežraly to ani slepice. Tak by mě jen tak teoreticky zajímalo, co bylo špatně:-P

0 0
možnosti

ančovička

20. 5. 2011 18:57
Re: K maturitě

snad někdy. snad opět zaskočí Makro .)

0 0
možnosti

milanalois

13. 5. 2011 15:43
Kde jste sehnala žabí stehýnka?

Lovit v přírodě se to u nás přece nesmí....

(A blahopřeji k maturitě.)

0 0
možnosti

ančovička

14. 5. 2011 3:18
Re: Kde jste sehnala žabí stehýnka?

V Makru. Ve Francii zdá se obojživelníci ještě nejsou kompletně na vymření :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS