Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Eva_Pallotto

16. 10. 2012 19:04
jó mrkvovej, ten já nejraděj

Miluju mrkvový dorty (ty americký, bijte mne :-), ale zatím jsem se nikdy nepustila do jeho pečení... Tohle Vaše povídání mne inspirovalo, asi se do toho o víkendu pustím. Díky! :-)R^

1 0
možnosti

ančovička

16. 10. 2012 19:29
Re: jó mrkvovej, ten já nejraděj

Tak to vam budu drzet palce!

0 0
možnosti

D66

16. 10. 2012 14:32
...

Jo, jdu do toho, už od víc lidí vím, že "mrkvová buchta" je překvapivě kvalitní bašta :-) (jen aby někdo nevzal čedar a sojovku vážně, anebo tam nedal třeba...cibuli ;-))

0 0
možnosti

ančovička

16. 10. 2012 14:53
Re: ...

Jděte do toho! Nebudete litovat. A nebojte se té strouhanky - ani ji nepoznáte.

Co se sojovky týče, tak uznávám, že je to levnej vtip - když on je tak vděčnej ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS